Dostawy towaru odbywają się przy współpracy Pocztą Polską i firmami
kurierskimi UPS i DHL. Zazwyczaj towary mamy na magazynie i dostawa
odbywa się w ciągu 48 godzin. Dla towarów z pewnej grupy produktowej, może zdarzyć
się sytuacja że towar musimy zamawić. Po otrzymaniu zamawianego towaru wysyłamy go do państwa.
Podczas dostawy towaru
przez Pocztę Polską masz obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności
osoby która dostarcza towar. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości
osoba ta ma zostać powiadomiona. Prosimy o spisanie danych
kontaktowych, numeru telefonu itp osoby która dostarcza towar.
W przypadku dostarczenia
przesyłki przez Kuriera, która posiada jakiekolwiek uszkodzenia ważne
aby w jego obecności spisać protokół szkody informujący, jakie nastąpiły uszkodzenia towaru. W przypadku
łączonej przesyłki zawierającej wiele towarów opis, które towary
zostały uszkodzone. Ważne również jest to aby wykonać zdjęcia uszkodzonego
towaru.
Masz możliwość sprawdzić kiedy dostawa dotrze do Ciebie mając numer listu przewozowego czy numer paczki. Moduły dostępne na stronach firm z którymi współpracujemy mają możliwość sprawdzenia stanu danej przesyłki. Numer listu przewozowego powinien być zawarty w wiadomościach informujących o stanie złożonego zamówienia lub zostanie państwu podany po kontakcie z naszym biurem obsługi klienta.

Sprawdzanie stanu przesyłki
w Poczta Polska

Sprawdzanie stanu przesyłki
w DHL

Sprawdzanie stanu przesyłki
w UPS
W przypadku jakichkolwiek pytań uwag zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.