Sklep internetowy
softre.pl,
dostępny pod adresem http://softre.pl , prowadzony jest przez
firmę NAZWA FIRMY, wpisaną przez Wójta Gminy Wiśniowa do ewidencji działalności
gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Wiśniowej. Jesteśmy
zarejestrowani pod numerem NIP: 819-14-71-558, Regon: 370449325.
Regulamin zakupów
1. Sklep internetowy
softre.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie
softre.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych
softre.pl
są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy faktury VAT.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm
kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w
cenniku dostawy.
6. Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym
sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego.
Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy
realizujemy zamówienie.
- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.
- inne dopisać
7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu,
softre.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności.
Przy niektórych towarach/usługach podany jest czas realizacji
zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa
od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu
należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.
Przesyłki są dostarczane do 14 dni roboczych.
softre.pl
nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się
przez firmy przewozowe z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
8. Produkty oraz usługi są objęte gwarancją której okres podany jest na
stronie produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone
w umowie wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję
serwisu należy wysłać na własny koszt na adres
korespondencyjny podany na stronie sklepu. Naprawiony produkt odsyłany
jest do Klienta na koszt
softre.pl
9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w
przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient
traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch
miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi
sklepu o tym fakcie.
10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z
pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu
realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres
korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji
zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu
zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że
naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań,
Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może
odstąpić od umowy.
11. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych
od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała
dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy
termin ten może zostać wydłużony.
12. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od
momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie
przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy
produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar
będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych
od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to
możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub
zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta
wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do
klienta ponosi sklep.
14. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od
dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez
podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad
wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W
razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a
konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie
towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w
stanie niezmienionym. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym,
nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt
oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania
w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to
używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą,
możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz
zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez
konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z
wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na
adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki
zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy
oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni
roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww.
wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia
zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać
podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni
roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.
Zwrot towaru - oświadczenie o odstąpieniu od umowy
15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy
produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia
zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy
sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W
szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na
przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona
uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować
przesyłki i
w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz
skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia
sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem
uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy
okradzenia przesyłki w transporcie.
16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie
stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając
zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w
opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas
pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście
przewozowym przesyłki.
17. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy
i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z
rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie
parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego
producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane
techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w
dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z
rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia
od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od
umowy zawartej na odległość.
18. Sklep internetowy
softre.pl zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas
korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies
to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w
urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron
internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i
odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego
indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony
internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu
końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest
niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta,
gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje
informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o
odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą
być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz
użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie
umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia
te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików
cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje
o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w
ustawieniach przeglądarki internetowej.
19. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie
softre.pl złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.